Translate

August 25, 2010

80 de locuri de văzut înainte de a pleca din România

Cochetez cu plecatul din România de când au anunţat guvernanţii scăderea salariilor cu 25 la sută. Cred că am şi spus-o până acum aici. Normal că la cât de balanţă sunt nu voi pleca nicăieri cu capul înainte, nu voi merge la spălat moşi la cur şi nici la cules de căpşuni. Dacă se poate să plec pe domeniul meu e ok, oricum nu mă dă nimeni afară din ţară. Cu toate astea în cap am zâmbit când am dat de un grup pe facebook intitulat "80 de locuri de văzut înainte de a pleca din România". Cele mai multe locuri îmi sunt familiare, dar am rău de recuperat. Şi în timp ce căutam eu sponsori care să îmi finanţeze o călătorie la toate frumuseţile alea (5 sunt chiar în judeţul Iaşi) desigur cu scopul de a scoate o carte, îmi spune un prieten: păi fato, tu pleci din ţară şi concediile unde ţi le faci? Răspunsul meu: păi dacă plec din ţară îmi fac concediile în Egipt sau Caribe că doar o să am bani. Fii serioasă fato că tot în Românica ai să te întorci. O fi având dreptate. Nu ştiu. Ideea e că iar vreau să plec undeva. Vreau desigur Bucegi că nu am apucat să vad Babele şi Sfinxul, da aş vrea şi Hunedoara sau Braşov, aş vrea şi Deltă, aş vrea şi Cazane...aş vrea multe eu...

No comments: