Translate

July 26, 2010

Viena - Alte obiective decorate de Hundertwasser

Ei cand am ajuns eu in Viena unde credeti ca m-am dus prima data? Normal ca la Hundertwasser. Imi statea cumva pe creier ca in apropiere mai sunt doua cladiri decorate de el si ca eu nu le-am vazut. Ba ca una dintre ele este chiar restaurant si ca am putea îmbina utilul cu plăcutul şi să mâncam acolo. Nu am avut nici o sansa, respectivul restaurant e plin si vara si iarna mai ceva ca cele din centrul vechi de la noi, dar în schimb m-au lasat sa fac poze... bine cred că sunt cumva obişnuiţi cu aşa ceva...
Ca să ajungi la Hundertwasser Krawina House trebuie să iei tramvaiul 1 de undeva de pe Ring Strasse. Noi am mers cu metroul pana la Sweden Platz şi de acolo trei staţii cu tramvaiul.
Şi cum mă învârteam eu în jurul clădirii şi căutam indicii spre celelalte am găsit o placă, cu o hartă şi cu menţiuni pentru toate creaţiile lui Hundertwasser din Viena. Două sunt foarte aproape de Krawina aşa că am mers să le vizităm...
În poză este un garaj decorat...îmi pare rău că am ajuns la Hundertwasser totdeauna pe seară că magazinele de suveniruri din jur şi Hundertwasser Village se închid cel târziu la ora 19.
Ei ca să ajungeţi la pavilion trebuie să mergeţi pe lângă Krawina spre strada opusă tramvaiului până la parc. Acolo faceţi stânga şi e cumva imposibil să îl rataţi...
Mă întreb cum o fi să te plimbi pe Hundertwasser Promenade zilnic...
Ei aceasta este intrarea în restaurant, care aşa cum v-am spus era plin şi pe terasă şi înăuntru...
Clădirea abia se vedea de pomi...stilul caracteristic Hundertwasser, omul în armonie cu natura...
Eu pe o balustradă care ducea într-o zonă unde se proiectau filme de arta...
Aceasta e zona...
Din câte am înţeles restaurantul adăposteşte şi un muzeu care tot aşa poate fi vizitat până la 5, adică ultimul vizitator intră la 4...
De mâncat am mâncat în centru un maaaaare viener schnitzel...

No comments: