Translate

April 13, 2010

Pe Divan sau în Divan?

Asta e întrebarea... Şi cred că am găsit locul unde acestea două nu se exclud. În centrul vechi, pe strada Franceză. Acolo este restaurantul cu specific turcesc Divan, unde stai pe divane...
Faza e că sâmbătă vorbeam că poate mai în toamnă revizităm Istanbulul şi ne-am uitat pe poze şi am pufăit narghilea şi ne-am amintit ce fain a fost. Ca la numai două zile să găsesc un mic Istanbul în Bucureşti în Centrul Vechi.
De cum intri te izbeşte mirosul de preparate tradiţionale, iar când vezi meniul nu ştii ce să alegi...eu normal că am încercat dulciurile... şi molfăind la cataif m-am simţit foarte bine... Chiar şi chelnerul era o naţie de turc şi aducea a turcii de acolo, a serviabilitatea şi amabilitatea lor... Până şi paharele cu ceai semănau cu cele din Marele Bazar...
Aşa că dacă vreodată vă vine dor de Turcia şi Istanbul mergeti la Divan...şi nici preţurile nu mi s-au părut foarte mari...narghileaua e 15 lei ca la Valea Regilor, de exemplu...

No comments: