Translate

May 26, 2009

Tupeu de taximetrist

Ca de obicei dimineaţa merg cu taxiul, de la Cobălcescu. O cursă până la Casa Presei este in jur de 150 - 200 de mii de lei vechi în funcţie de traseu, aglomeraţie şi firma de taximetrie. Astăzi a fost 160 şi ceva de mii. Îi dau un 500 spune că nu are rest. Mă mai caut şi îi spun că am doar 160 de mii. Taximetristul pufneşte şi spune "Încă o cursă ca asta şi termin ziua". Eu intrigată îi spun că eu i-am recomandat traseul aşa că merit restul de 5 mii, aproximativ. Ies din taxi şi omul începe să strige după mine că îi rămân datoare. După ce l-am ameninţat că vin şi îi închid gura, el ţipa şi mai tare... am plecat că eram cumva în întârziere şi l-am înjurat în gând. Pai bine domnilor taximetrişti de la Cobălcescu, după ce că aveţi cel mai mare tarif din Bucureşti vă căciuliţi la 5 mii de lei? Da cum rămâne cu zecile de curse unde am lăsat eu restul până la fix doar pentru că nu aveaţi rest? Nasol că transportul în comun este de rahat şi că va trebui să apelez din nou la taxi, însă renunţ la Cobălcescu şi pregătesc bani exacţi...

No comments: