Translate

April 5, 2009

Mi-am plimbat mărgelele la Mogoşoaia

După o zi pe care am plănuit-o de o săptămână şi care nu s-a desfăşurat aşa cum era planul am ajuns la Mogoşoaia. Şi pe loc vă spun că este un alt loc, pe lângă Muzeul Satului, pentru care merită să trăieşti în Bucureşti. Dacă ignori vilutele de pe malul celălalt al lacului locul este unul mirific, unde oamenii pot să stea pe iarbă, să joace badminton sau pur şi simplu să privească lacul. Păcat că palatul nu se vizitează, da dupa 20 aprilie, ziua în care se va redeschide, voi ajunge cu siguranţă din nou acolo.
Poarta
Palatul
Turnul porţii şi poarta Targovistei pe care este montata o replica a grupului statuar care o reprezinta pe Zeita Minerva. În stânga imaginii este Capela Gh. Bibescu.
Parcul îmi aduce aminte de Kensington...şi nu sunt departe de adevăr. Am găsit că parcul denumit Parcul englezesc a fost construit intre anii 1921 - 1922 sub indrumarea Marthei Bibescu.
Curtea seamănă cu Shonbrunn-ul vienez. Şi iarăşi sunt aproape de adevăr pentru că am găsit că Faţada, influenţată de stilul arhitectonic veneţian, este dominată de balconul, arcadele şi coloanele specifice artei Brâncoveneşti.
Palatul fotografiat din spate, dinspre lac.
Eu şi Alin
Din nou palatul din spate
Parcul. Şi să ştiţi că am văzut şi serele care seamănă cu unele din Viena, da mă opresc pentru că veti spune că am vizitat şi eu două oraşe şi doar despre alea vorbesc:)
Îmi pare rău că nu mi-am luat aparatul de fotografiat, da am plecat în fugă. De aceea va trebui să vă mulţumiţi doar cu pozele făcute cu telefonul:(

No comments: