Translate

February 11, 2009

Fratilor suntem prigoniti...

Am primit ieri pe mail o noua masura a primariei sectorului 1. A instalat dispozitive cu manusi si pungi pentru curatarea dejectiilor patrupedelor. Foarte bine numai ca am doua probleme. 1. Pungile sunt prea mici. Cred ca sunt bune pentru cateii de talie mica si mijlocie, insa pentru un caine mare, precum Dea sunt prea mici. De aici si dilema mea, pentru ca nu stiu cum sa impart dejectiile pe trotuar pentru a le debarasa in doua transe. 2. Pungile erau ieri, da azi nu mai erau, cu toate ca in comunicat se specifica, ca dispozitivele vor fi alimentae zilnic. Si daca nu ai punga la tine risti o amenda intre 100 si 500 de lei. 3. Stiu ca ziceam doar de doua probleme da mi-a mai venit una: dispozitivele cu pungi le-am vazut da dispozitivele in care se arunca pungile cu dejectii lipseau cu desavarsire...si ce se presupune ca ar trebui sa fac cu pungile umplute? sa mi le var in buzunar?
Mie mi se pare ca municipaitatea nu a reusit sa rezolve problema cainilor vagabonzi, dar rezolva problema rahatului in care calca domnisoarele plimbatoare prin sectorul 1 sau aiuritele ca mine. Si tot mie mi se pare ca in loc sa se incerce incurajarea bucurestenilor de a adopta caini, comunitari sau chiar de rasa, se incearca prigonirea celor care au deja caini. Cu masuri gen cea despre care am scris mai cu patos aici si mai argumentat aici si cu amenzi intre 100 si 500 de lei despre care am scris mai sus se incurajeaza abandonul animalelor primite cadou eventual pe strazi sau la centrele organizatiilor neguvernamentale, despre care am stabilit deja ca nu fac nimic... Si uite asa se ajunge la si mai multi caini comunitari...pai ce faceti domnilor?

No comments: