Translate

December 18, 2008

Despre taximetristii imputiti

Am mai scris despre subiectul asta si sincer mi-as dori sa fac mai mult, dar din pacate traiam in Romania. Ei bine in Romania ca sa faci o reclamatie trebuie sa iti dai numele si sa discuti cu soferul pe care il reclami. In cazul meu un negrut. Pai ce sa discuti cu ala? ca negrutii la prima faza isi baga cutitul in tine... Deci practic tu ca si client al unei firme de taximetrie nu ai cum sa ti se faca dreptate daca de exemplu taximetristul te poarta prin tot orasul... Sa va povestesc ce mi s-a intamplat. Azi a fost o zi crunta si pentru ca nu aveam chef sa ma imput in 335 am luat un taxi. L-am impartit cu un coleg pana la Charles de Gaulle si apoi credeam eu ca mergem prin Floreasca spre Gara Obor. De fapt eram sigura pentru ca fix traseul asta il indicasem eu, cu nume de stradute cu tot. Acu sincer daca esti taximetrist doar de cateva zile tot stii ca salvarea in Bucurestiul blocat sunt stradutele...doar sa ai rea vointa mergi pe bulivard. Cred ca greseala mea a fost ca i-am dat telefon lui Andrei si normal ca am vorbit moldoveneste. Da nu foarte rau, pentru ca eu oricum nu prea le mai am cu pi, di si alte chestii dintr-astea. Oricum cred ca un pi tot am scapat pentru ca ma trezesc pe strada Maica Domnului sau Ghica unde e blocaj la orice ora din zi si din noapte. Da oricum era cumva pe traseu, desi deviase deja mult. Mai vorbesc eu ceva la telefon si ma trezesc la intersectia Tei cu Soseaua Petricani, mergand spre Colentina. Si il intreb pe om cum am ajuns acolo. Pai prin Tei...adica vezi Doamne eu i-as fi spus sa mergem pe acolo, ca sa evitam imbulzeala din Reinvierii... In fine ajung acasa, ii iau indicaticul si numarul si bonul care cica nu trebuie sa aiba stampila si plec. Ajung acasa si vreau sa il reclam. Nu pot ca cica tre sa ajung la o intelegere cu negrutu. Pai uite care e intelegerea: la firma Meridian nu mai sun niciodata, iar daca vedeti masina B59BPR va rog sa ii trageti o flegma pe parbriz asa de la mine... P.S. Se vede si din fotografii. Prima este cu traseul corect, iar a doua cu cel lungit. Nu pare mult, insa ca pret negrutul mi-a mai suflat o suta de mii...

No comments: