Translate

October 9, 2008

Ne lansam pe 20 octombrie

Noul post de radio la care lucrez se va lansa pe 20 octombrie. A aparut deja in presa si se pare ca data e batuta in cuie, chiar daca minusuri ar mai fi o groaza. E un alt news radio, bine de data asta se cheama news and talk, la care ma bag. Eu sper sa fie ultimul pentru ca sincer cred ca un astfel de radio isi are locul pe piata. Eu voi lucra la emisiunea de dimineata, ce se vrea a fi o emblema a noului post. Emisiunea va fi realizata de Filip Standavid si Catalin Striblea, o mai veche cunostinta a mea de pe vremea Radio Iasi. Eu voi veni cu mici inserturi de 1-2 minute si poate mai incolo ma bag si la ceva mai mare. Deocamdata mai multe amanunte nu pot sa dau, nu pentru ca nu am voie ci pentru ca nu mai stiu. Probabil ca va fi o lansare. Probabil ca va fi o campanie. Dar deocamdata noi, astia micii, nu stim nimic. Da imediat ce aflu va anunt.

4 comments:

Anonymous said...

Mult succes!

Anonymous said...

Bafta, mey! O sa te ascult:)

Anonymous said...

sa nu uiti sa ma chemi la evenimnent, sa te promovez on line :P

Bafta!!!
Isa

Raluk said...

Multumesc pentru urari. Bun venit, Rares pe blogul meu. Si fata, daca se organizeaza ceva normal ca te chem...