Translate

March 9, 2008

La botez la Tudorelu

Ieri am fost la un botez. Nu un botez oarecare, ci botezul lui Tudorelu. Cel care cred ca este cel mai cuminte copil din lume. A stat cu noi la restaurant in fum si in muzica si nu a plans deloc, ba chiar cand a ajuns acasa dansa si vorbea, desigur pe limba lui.

Tudorel cu Luigean(taticul lui)

eu in tinuta complet noua, special cumparata pentru botez

Am si dansat, am si horit si mai presus de toate ne-am distrat bine

Aici mai pe la final cand eram cu totii extenuati


Eu cu Alin, sper ca observati ca ne asortam cat de cat...

PS: trec printr-o perioada destul de nasoala, cand imi revin (ceea ce sper sa fie repede) scriu intreaga poveste, cu scaldatoarea si cu tot tacamul, pentru ca a fost un eveniment demn de a fi mentionat

1 comment:

Anonymous said...

Ce bebe frumos..

Sa le traiasca!
Isa