Translate

November 26, 2007

Am pus botul

M-am tinut de promisiune si am votat astazi. De fapt am invalidat buletinul de vot pentru Parlamentu European si am votat "in oglinda" la referendum. Spun in oglinda, pentru ca la propriu m-am uitat in timp ce votam la prietenul meu, Marian, care era in cabina alaturata. Si m-am tinut si de promisiunea, chair daca neexprimata aici pe blog, de a vota cu PD-ul, da si cu PNL-ul(partidul in care continui sa imi pun sufletul) si cu PIN-ul(partidul pe care il vad eu ca fiind cel mai tanar). Imi pare rau ca nu am votat verzii. In prostia mea am crezut ca sunt legionari si nu ecologisti. Pe bune ca as fi votat cu ei...

A fost un fel de turism electoral, pentru ca am votat pe liste suplimentare (sper ca nu a votat nimeni in locul meu la Iasi), ne-am distrat si chiar am facut si poze, spre enervarea maxima a celor responsabili cu buna desfasurare a votului. Ma intreb (pentru ca anul asta nu am vazut stiri pe subiectul asta) cu cat i-or fi platit pe saracii oameni sa stea acolo o zi intreaga si sa faca fata unor nebuni ca noi...

Prietenul meu, Marian Coman, la iesirea de la vot

No comments: